Bussid, väikebussid ja kaubikud

Форумы

Вопросы и мнения об автомобилях

Техника

Модификации и тюнинг

Мототехника

Другие типы транспортных средств

Другие форумы

Автоспорт

Fiat ducato

jsepp
20:45 20.02.2013
Teab keegi soovitada kuidas Fiat Ducato ennast üleval peab, 2008-2009 a.
Millise mootoriga võtta kas 2.3 või 3,0

Изменено 20.02.13 20:51.

dukaat
10:09 10.03.2013
Kuigi ducato selle aasta ja kerega kogemus puudub, kaldun arvama, et pigem 3.0 diisel, sest see 2.3 jääb äkki tiba lahjaks. Aga eks sa proovi ja siis tead. Fakt on see et kui väike mootor lõugab maanteesõidul suurte pööretega, samas kui suuremal on 2000 pööret või alla selle, on suurem ka ökonoomsem. Lisaks sellele parem minek ja kestab kauem. Endal oli kunagi 98 aasta tavadiisliga ducato ja see oli suht äpardunud kooslus - ei liikunud ei peast ei pepust ega olnud ka mingi ökopill, sest jõuetu mootor pidi ikka metsikut tööd tegema liikumiseks.
................
11:13 10.03.2013
2.3 on ilmselgelt lahja ja kõlbab ainult linnasõiduks. No need on juba enamvähem isendid, vanemad on küll paras õnnetus. Ei lähe nad soojaks, ei ole nad ökonoomsed, varuosad kallimad võrreldes renoo ja besooga.
Ise vaataks kaugelt mööda, oli tööbuss aga see oli vanem...väga õnnetu.

FIAT- fehler in allen teilen
.
12:07 10.03.2013
3.0 hävitab käigukasti umbes 100-150 tuhandese läbisõiduga ära jälle. Võta või jäta.
leukeemia
04:54 13.04.2013
Kas kellelgi on kogemust uue 3 liitrilise mootoriga isendiga? Usa s muud diislit ei hakata pakkuma, kuulaks kogemusi. Diisel siin ainult automatiseeritud manual kastiga,kas eestis sama,automaati pole,ainult bensukal.
audis8
10:19 02.11.2014
Mul endal 2,2 Peugeot Boxer ja ei nurise. Kütuse kulu võiks olla väiksem aga läbisõit on 170000 ja vead,ning varuosad mis siiani vahetatud võib üles lugeda ühe käe sõrmedel. Oli eelmine auto 3.0 mootoriga ja tõesti andis käigukast otsad 270 tuh pealt, hiljem selgus et juhi viga: käigukastis peab olema umbes liitri jagu õli rohkem kui tehas ette näeb ja teine faktor et ei tohi haagisega sõites (koormatud) kasutada 6ndat käiku. Mõlemad autod võtavad kütet samaväärselt umbes 12liitrit.
Mina väga rahul ja soovitan teistelegi. Varuosad on odavad, sarniir 19.- piduriklotsid kõik kokku koos trossidega 100.- , õhufilter 20.- õlifilter 15.- õli eestis 17.- (soomes odavam) liitri hind.
Osta endale ja sa naudid sõitu. Mugav ka järjest 1000km sõites.
k.kaubik
11:36 02.11.2014
Kuidas sab olla juhi viga ,et käigukastis oleks õli rohkem?? Kas autojuht peab õli koguaeg vaatama . See on hoolduse meeste mure.
Käigukastid on lihtsalt väga halva kvaliteediga ,"parimatel" lagunevad kastid juba alla 100000 km. Tehasegarantii alla see ka ei kuulu ,kuna Garantii lisatingimustes on samasugusel Peugeot kirjas käigukasti garantii kuni 40000 km.
Üldiselt on autol väga palju puudusi ja rikkeid pidevalt . Realne eluiga sellele autole on 200 th km ,peale seda hakkab igast otsast lagunema .
Seda autokolmikut Ducato- Boxer- Jumper on siin foorumis lahatud pidevalt ,loe varasemaid teemasid . Negatiivseid väljaütlemisi on palju ja oma sõbra firma autode töökindlust vaadates on tõepõhi taga. Põhimõtteliselt laguneb kõik mis suudab laguneda.
See et kellegil on Pühapäeval kirikus käimise auto ja väike läbisõit,võibolla sõidab hästi .
Aga saada korras ja head kaubikut kasutatuna 4-5 aastat vana on suht lootusetu. Tavaliselt pannaksegi siis müüki ,kui lagunema hakkab .
k.kaubik
11:47 02.11.2014
"Osta endale ja sa naudid sõitu. Mugav ka järjest 1000km sõites."
Parim nali ,mida kuulnud .
Mugavust ei ole sellel autol üldse ,auto vedrustus on jäik ja hüppab teel ja põrutab nagu vana kopli tramm (ka uus auto). 1000 km sõit on räige piin,lainetav maantee loksutab kõhus kõik segamini........
Kabiin on ebamugav ja kitsas istme kuju on sobilik kuni 170 pikkusele inimesele ,pikematel on lausa raske autost välja vaadata. Väga niru salong ,jalaruumi ei ole üldse,vasak jalg ei mahu pikemal inimesel kuhugi ,on kägaras väljaulatuva rattakoopa ja pedaalide vahel.Plasdetailid nigisevad ja kägisevad.
Kõige arusaamatum on rooli kardaan pedaalide vahel ,mis segab suurema talvesaabastega lausa sõitmist .
Aga mõni harjub nii kõigi veidrustega ja kui paremat pole omanud siis tundubki hea.
audis8
07:41 05.11.2014
Väga austan k.kaubiku juttu aga arvan et sul ei ole sellist autot olnud. Minul teine ja olen VÄGA RAHUL. Miks küll valisin teise sellise auto kui ta ON NII EBAMUGAV väidetavalt??????
Mul on pikkust 178cm ja jalgadel on ruumi ja kui sõidangi pikka otsa võtan kingad jalast nagu KODUS ikka tehakse????
Jala saab edukalt armatuurile panna ja ka teise ,muidugi kui on püsikiiruse hoidja. Iste on väga mugav aga peab olema natuke kallim varjant, nimelt on olemas vedruga istmed ja ostes sellise naudid iga hetke. Käigukasti õli vähese koguse viga on eelnevalt olnud ka sellisel kõval autol nagu TOYOTA HIACE. Juht peab ikka ise ka hoolitsema auto eest kui tahad et ta kestaks. Tehase 35tuh kilomeetrit õlivahetuse välbaks antud aeg on ju iga targema automehaaniku silmis TÄIS JAMA!! Õli peaks ikka vahetama 15 tuh, tagant siis on ju su autol ka hea ja kerge teha SINU JAOKS TÖÖD.
aimpsike
19:55 18.10.2018
Tere tarkade klubi kas keegi oskab ytelda kus asub mootori kyljes egr klapp masinaks fiat ducato multyjet 2007 2,2 74 kw
aimpsike
14:44 19.10.2018
just selline vidin aga oskate ytelda kus asub see vidin või olex mingi remondi link kuskil
aimpsike
08:24 06.01.2019
tere oskab keegi ütelda kas siduriga genekad peavadki kinni jääma pidevalt nii kõvasti et rihma lööb puru ringi ajada ei jõua või on selle vastu mingi rohi.
Aga... .
10:05 06.01.2019
Kinni kindlasti ei pea ega tohi jääda sest siis lööb ju rihma puruks.Võib piirduda laagrite vahetusega või halvemal juhul kogu genekas uus.
r.r
10:56 06.01.2019
Kui geneka siduriga rihmarull on peetis,siis nii juhtubki,genekas ise täitsa töökorras.
Endal sellega kogemus olemas.
................
11:10 06.01.2019
Päris rumal jutt ikka. Juhi viga kuna käigukastis peab olema normist rohkem õli sees ? See tähendab ikka inseneride viga, peab auto pool kummuli ajama ja siis hakkama kasti õli ajama ? Täitmise avast ju rohkem ei saa valada, voolab ju sunnik välja sealt, on loogiline või ei ?

Изменено 07.01.19 09:13.

diversant
19:25 11.01.2019
teema ei olegi õlikoguses. käigukasti tapab madalatel pööretel sõitmine koormuse all, eriti diiselmootoritega isenditel. kunagi sai renditud Fiati matkaautot, vist oli 2,9 diisel, armatuurile oli pandud kleeps et 6 käiku kasutada ainult 90+ kiirusega. tglt jaksas ka 80 kiiruse juures kulgeda, kergelt värisedes, aga vot see värin tapabki käigukasti ja nii kõikidel autodel sõltumata margist, manuaalkastiga. automaat valib ise käigu vastavalt koormusele ja ei lase kasti madala pöördega lõhkuda. julgen väita et enamus remondikohtade lukkseppadest pole midagi kuulnud väändevõngetest, kahemassiline hooratas (varasemalt siduriketas leevendusvedrudega) on nende meelest mõttetu vidin , autoinseneride vandenõu...!?? hea lihtne on ju diagnoos panna et õli viga. autoinsenerid on ju kõik lollid...
toits77
08:07 01.12.2019
2,3 mootor 109 kw, fiat ducato, mis mootoriga tegu??
simonsays
22:35 30.03.2023
Millest te siin räägite? Mul on kolmas ! Ducato praegu tööautoks 22 aasta jooksul ja töökindlamat riista annab otsida! 2.3 mootor o n praegusel ja täiesti ok! Esimene ja praegune on ostetud uuena . Vahepealne oli 76000 läbi sõitnud, kui ostsin. Sellega sõidab praegu paarimees edasi. Murt ja remonti on nendega vähe, kord aastas korraline hooldus. Pole eelkõnelejatest vist ükski ducatsi pidanud?
looder 23
07:27 31.03.2023
Kord aastas korraline hooldus - kulla mees, sa ei sõidagi ju sellega
Marko
11:12 31.03.2023
Looder, kaubik tööautoks võib ka muud tähendada kui silmad ruutus Poola vahet sõelumine! Ehk on tal seal mingi väike eritööde värkstuba sisustatud? Sõidab kohale, nokitseb asja valmis ja liigub edasi?
lumehelbeke liuglemas
11:25 31.03.2023
Marko - kord aastas korraline hooldus ehk 15k aastas ja 150k 10 aastaga, mis seal siis laguneda, lagunemised hakkavad 200+ juurest
Autoomanik42
20:05 22.12.2023
Olen nõus kasutajaga "simonsays" . Olen ise sõitnud Fiat Ducato 2,3 jtd 81 kw kaubikuga nüüdseks juba 15 aastat 387000 km. Olen vahel mõelnud vahetada see millegi uuema vastu aga siiani pole leidnud, mis see võiks olla. Mul on 2000 kg haagis ja vaid vähestega on lubatud seda vedada. Kabiin on avar ( ees kaks istet , taga kolm +2,5 meetrit kaubaruumi). Kütuse kulu tühjalt 7 , haagisega 8 l/100. Hoolduse olen teinud 12-13000 tagant. EI ole igasugu elektroonilisi vigureid nagu lamda, egr, õhulugeja. Ja sõidab ka konarlikul teel pehmelt ja sujuvalt kui õiged amordid all.