Remont ja hooldus

Форумы

Вопросы и мнения об автомобилях

Техника

Модификации и тюнинг

Мототехника

Другие типы транспортных средств

Другие форумы

Автоспорт

Škoda Octavia 1.9 TDI jahutus

cashman1988
21:51 14.10.2020
Tere. Sooviks abi. Nimelt diagnostika ei näita midagi. Lugu järgmine, nii sooja kui külma mootoriga käima pannes natukese aja pärast tõstab pöörded 1100 peale ja jahutusvent järgi. Jahutab ära ja pöörded ikka üleval. Vent huugab vahest kauem vahest vähem. Vahetatud ventika andur, kellabloki andur ei aidanud see. On sel kuskil jahutusventika relee või juhtblokk kuskil? On kellegil aimu miks ta nii teeb? Tänud kui abi saaks.

Изменено 14.10.20 21:52.

Jokkvärk
06:57 15.10.2020
Lülita kliima välja ja vaata kas siis ka niimoodi teeb.
cashman1988
07:15 15.10.2020
Kliima väljas ikka toimib nii. Tegu 2008 77kw 1.9 TDI mootoriga.
63amg
08:48 15.10.2020
ventika blokk ilmselt kutu.peast ei tea,kus ventika blokk asub.osadel ventika küljes,mõnel lanseka otsas
cashman1988
12:54 15.10.2020
Selge vahetan ära ventika siis on näha kas viga endine.
63amg
16:01 15.10.2020
seda on ju ventika pistikust näha,kas aju on ventika küljes või mitte
cashman1988
17:54 15.10.2020
Sain Škoda esinduse kaudu teada et juhtblokk on ventika küljes ja tuleb välja vahetada kogu vent.
ooplieit
08:50 16.10.2020
cashman1988
12:24 16.10.2020
Ei usu et juhtmestik. Juhtmed korras ventika enda blokk mis on ventika küljes on läbi. Keegi pole juhtmeid näppind. Olen nad ise üle vaadanud ja pole vigu tuvastand
ooplieit
15:05 16.10.2020
Kas tuttavat elektroonikut pole? Blokk maha las vaatab üle, kas külm joode või mõni komponent
cashman1988
08:02 17.10.2020
Hetkel pole ühtegi tuttavat. Škoda esinduse küsib uue ventika eest üle 300 euro. Koladin netis ringi ja avastasin et tutika saab 122 euroga. Tuleb vist ära vahetada, siis on näha kas Škoda esindusel oli õigus.
aga teemaalgataja
11:42 17.10.2020
on õigel teel autoremondiluksepaks õppimisel oma rahakoti arvelt, respekt tugevatele
....................
12:13 17.10.2020
Kas keegi vanad jahutussüsteemiga seotud veakoodid ka ära kustutanud on ? Kui ei, siis alusta sellest, vana veakood on mälus ja uus asi ei saagi toimida.
cashman1988
15:12 17.10.2020
Veakoode pole selles ongi asi. Ei näita ühtegi veakoodi. Ventika blokk ei pidanudki veakoodi andma kuna sinna ei jookse anduri juhet külge.
63amg
18:55 17.10.2020
ventikablokk suhtleb oste mootoriajuga.kas vaadati nt. kondirõhku ja mootori temperatuuri arvutiga
A66
18:58 17.10.2020
Kui ainult vealoode lugeda, siis ei leiagi vigu üles. Ja 99% inimestest muud ei oskagi. Siin aga tasub uus vendiplokk külge kruvida ja asi korras. Enne võiks muidugi vähe pädevama venna leida, kes temperatuurid jms. üle vaataks. Seda ei tasu teha peale seda, kui uus vent küljes ja probleem alles.
jee.kim
20:31 17.10.2020
Isegi minu 5€ Hiina BT OBD II junn koos tasuta Android äpiga näitab temperatuure jmt. andmeid live's.
Aga eks see oleneb autost ka
cashman1988
08:27 18.10.2020
Vaadati kondirõhku ja mootoritemperatuure kõik pidi Timm olema.
arulage elektrik
11:08 18.10.2020
Huvitav miks toodi mängu kondirõhk? Mina kontrolliks veel tagavararatta rõhku ka igaks juhuks.
....................
11:40 18.10.2020
Kui vana VEAKOOD ON MÄLUS, siis võid ju uue bloki külge kruttida, tööle ikka ei hakka (kui vana blokk oli vigane)
Inimesed on vahetanud kliimablokke(korduvalt) kuniks kustutati aktiivne kood mälust ära ja asi hakkas toimima. Pole need autod enam vanad Ladad ega 80ndate tehnika,et uus elektoonika vidin külge ja kõik peab koheselt toimima.
ooplieit
11:51 18.10.2020
Jutt on ju sellest, et veakoode ei näita. Kaugõpetusega selliseid vigu ära ei kõrvalda. Blokke võib muidugi vahetada, kui rahakott lubab, ehk joppab.
63amg
14:16 18.10.2020
kui kondirõhk läheb liiga kõrgeks,siis lülitatakse ventikad tööle.loomulikult regullitakse ventide kiirust vastavalt vajadusele
A66
17:45 18.10.2020
Vent või vendid pannakse tööle ka juhul, kui kliimasüsteemis olev gaasi rõhk tõuseb üle 14 bar, võib mõni pügal muutuda. 63amg teab asju, kuid enamus lahmib lihtsalt tühja. Puhtalt kogemuse pealt võin öelda, et uued vendid ette ja asi korras 99,9%. See 0,1 tuleb teoreetilisest anduririkkest, mis erinevatel mudelitel on rohkem või vähem tõenäoline. Mida uuem auto, seda rohkem võimalust arvutipõhiseks testimiseks, kuid see on juba keeruline, peab ka süsteemi tundma, väärtusi teadma jne. Sellega on nutune tavaliselt.
arulage elektrik
18:30 18.10.2020
kolmas postitus teemas teemaalgataja poolt
Kliima väljas ikka toimib nii. Tegu 2008 77kw 1.9 TDI mootoriga.

ja te ikka jahute kliimarõhust? Tule taivas appi?
cashman1988
20:52 18.10.2020
Avastasin täna siis sellise vea, nimelt panin auto käima ja kui tõstis pöördeid ja ventika järgi lükkas siis tõmbasin kütte relee välja ja süüde jäi sisse. Järgmiseks võtsin ära ventika kaitsme ja tagasi pannes käis kõlks drosselklapi juures ja lükkas ventika järgi. Töötava mootoriga panin ventika kaitsme külge ja auto suri välja. Tundub nagu oleks viga drosselklapi juures seal on mingi elektrooniline vidin ja vaakum klapp. Keeruline jutt aga ehk keegi sai aru.
63amg
22:25 18.10.2020
mis vahet sellel on,kas kliima on sees või mitte! kui tuvastatakse ettenähtust kõrgem rõhk,siis lükatakse vendid tööle!
teemaaalgataja.kui sa midagi seletad,siis tee seda korrektselt! tõmbasid kütte relee välja ja süüde jäi sisse. mitte halligi ei saa aru.sul ju mootor töötas eelnevalt
cashman1988
22:37 18.10.2020
Juhul kui keegi aru ei saanud siis töötava mootoriga tõmbasin kütte pumba relee välja ja auto suri välja aga süüde jäi sisse. Järgmiseks võtsin ära ventika kaitsme ja tagasi pannes käis kõlks drosselklapi juures ja lükkas ventika järgi. Töötava mootoriga panin ventika kaitsme külge ja auto suri välja. Tundub nagu oleks viga drosselklapi juures seal on mingi elektrooniline vidin ja vaakum klapp. Keeruline jutt aga ehk keegi sai aru..
Kunnnn
07:59 19.10.2020
No aga milles küsimus, vaheta lisaks ventikale ka drossel välja ja proovi siis veel erinevaid kaitsmeid välja tõmmata, ehk saad midagi veel ära vahetada.

Sulle on juba tõenäoline viga öeldud, kui seda ei usu, siis vii auto remonti.
rahamees
10:36 19.10.2020
On olnud 1,9 Octavia. Mingit küttereleed ja elektripumpa ma küll seal ei mäleta. Mootori oma veepump seal rihma vahel. Soojenduse reguleerimine käib mehaaliliselt klappidega ja soojendusventilaatori kaitse ilmselt koos millegi muuga, näiteks sigaretisüütaja või laevalgustusega. Kui me räägime Webastost, siis nii ütlegi.
cashman1988
17:12 19.10.2020
Ja huvitav milline see viga siis on? Ventika vahetasin ära teema ikka endine. Ma poleks siin kui viga teaks
cashman1988
17:14 19.10.2020
Ma ei räägi soojendus ventilaatorist, vaid jahutus ventikast mis asub ees radika juures.
63amg
18:22 19.10.2020
mida siis skoda esindus kostab selle peale,kui tutikas vent küljes,aga ikka ei tööta.
cashman1988
18:44 19.10.2020
Helistasin ja öeldi et homme on pädev mees seal kes asja pidi tundma. Hellan homme siis saab teada mis seis on.
63amg
08:11 20.10.2020
stammer
10:45 20.10.2020
mitte remont, vaid probleemi lahendamine. Paljud pisiasjad saab telefoni teel korda tehtud.
cashman1988
19:00 20.10.2020
Nu fakt on see et Škoda esindus ei teadnud milles viga. Käisin täna veel diagnostis ja ei näita vigu. Temperatuurid ja rõhud korras. Ühtegi veakoodi pole.
Antihonda
19:31 20.10.2020
Kas sinu autol on analoogne probleem nagu selles videos.

https://www.youtube.com/watch?v=an3a1U8jPgs

Изменено 20.10.20 20:03.

cashman1988
20:19 20.10.2020
Jah sama probleem ainult et mul teeb seda ilma konditsioneerita ja ventikast uhab ühtlaselt ja pöörded tõstab samal ajal.
63amg
21:09 20.10.2020
iga esindus on kohustatud,suuteline vea üles leidma!!! tundub,et midagi jäetakse rääkimata
cashman1988
21:12 20.10.2020
Rääkimatta ei ole midagi jäetud. Käisin seal ja nad ei saanud asjale jälile. Lähen tagasi siis lubasid et saavad vea kätte. Eks näis. Selleks sai öeldud et, Škoda esindus ka ei tea mis viga. Las siis uurivad veel.

Для работы форума Вы должны разрешить печенья (cookies).

Правила форума

Обращаем внимание на то, что при использовании форума необходимо соблюдать ограничения на добавление Контента, приведенные в пункте 7 Условий использования. Для уточнения и дополнения таких ограничений Управляющий ввел следующие Дополнительные условия использования форума:

  • На форуме ЗАПРЕЩАЕТСЯ:
    • Размещать объявления о покупке, продаже или обмене
    • Прямая реклама
    • Сознательно публиковать неверный контент
    • Ругательства, брань и «крик», т.е. написание слов прописными буквами
    • Грубое нарушение правил грамматики русского языка
    • Разговор не по теме
    • Публиковать сообщения под разными именами по одной и той же теме
    • Выступать от подлинного имени другого человека
    • Повторять сообщения и темы
  • Разрешается оказывать помощь другим посетителям форума, рекомендуя хорошую фирму или специалиста. Разрешается расширять тему. Слишком активная публикация одного и того же номера телефона/адреса электронной почты в различных темах может быть сочтена рекламой, и такие контактные данные/сообщения могут быть удалены, а пользователь может быть заблокирован.
  • Заголовок темы не должен быть неопределенным: «проблема», «затруднение», «помогите». Заголовок должен давать представление о том, о чем будет говориться в данной теме. В заголовках тем запрещается повторять знаки препинания, например: «какой расход топлива у Calibra???????????».
  • В заголовках тем нельзя порочить товарные знаки/фирмы, например: «жулики в автомагазине ASDF». Своим конкретным опытом в связи с той или иной фирмой или товарным знаком можно поделиться в тексте сообщения.
  • У администраторов есть право удалять или закрывать не соответствующие правилам, бессмысленные или засоряющие форум сообщения и темы. Модераторы имеют право блокировать пользователей, которые постоянно засоряют форум сообщениями с бессмысленным содержанием.
  • У auto24.ee есть право менять правила форума.

Ответьте на сообщение

Фото + добавить фото