Входите

Форумы

Вопросы и мнения об автомобилях

Спросите у специалиста

Техника

Модификации и тюнинг

Мототехника

Другие типы транспортных средств

Другие форумы

Автоспорт

ТЕМА: REHVID SAILUN JA WESTLAKE

09:51 24.11.2019
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Aastaid tagasi olid berlingol uuest peast Michelini kvaliteetrehvid all,enne talve tuli uued papud osta, sest täiesti kulunud olid.Maksa edasi 2x rohkem oma nn kvaliteetrehvi eest.Huvitaval kombel sakslasel kõlbab baanil Nankangidega sõita,aga eestlane peab nn premiumrehviga sõitma.

Изменено 24.11.19 09:52.

12:05 24.11.2019
Kunnnn (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Berlingo mehed on tavaliselt kõige kõvemad rallimehed.
Rehvidega on nii, et palju maksad, nii palju ka saad. Kulumine on üks paljudest rehvi omadustest. Paljud eelistavad mugavust ja pidamist kulumisele, kui tahad väga vähe kuluvaid rehve, siis otsi võimalikult vanad hiinlased. Lisaks saad nendega isegi berlingoga driftida.
12:36 24.11.2019
Reaalne (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
No ei ole rehvidega teisiti kui kõigi teiste nö. "super" brändidega, ainult nime eest maksad lihtsalt suure protsendi asjale peale ja toodetakse nad kõik seal kus odav tööjõud.
12:59 24.11.2019
Kunnnn (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Sellist juttu räägivad inimesed, kellel raha vähe.
Loomulikult saab ka hiinlastega sõidetud, aga micheliniga pole mõtet neid võrdlema hakata.
16:36 24.11.2019
Reaalne (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Rahanat jägub, aga see ei takistanud ühe kallima otsa rehvidel kõveraks minemist! Muide maailma tuntuimad rehvitootjad nagu Michelin, Goodyear ja Continental toodavad oma rehve Hiinas.
16:43 24.11.2019
Kunnnn (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Igaüks võib oma rehvide pealt lugeda, kus need toodetud on, aga nende kolme puhul kindlasti mitte hiinas. Vähemalt mitte need mis meie regioonis müüakse.
17:28 24.11.2019
TM (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
18:14 24.11.2019
Müstiline eesti (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Asjalik artikkel muidugi, aga see ei veena põliseid firmakummardajaid.
Mis sellest, et ta ei tunne korralikult liiklusseadust, ei oska tulesid õigesti kasutada, suunatulesid kaasa arvatud, pargib nagu juhtub, liikleb oma reeglite järgi... ühesõnaga kõiges muus on üsna mõttetu tegelane, aga vot rehvid on viimase peal. Ta ütleb kolme meetri kauguselt kinniseotud silmadega, kas rehv on pehmest kummisegust või hiina müüri kividest tehtud ja mitme kilomeetri pärast see kõveraks läheb, punnitama hakkab ja ära kulub. Aga eks siin foorumites ongi sellised, kes igal alal ülipõjalikke teadmisi omavad. Huvitav vaid, et hoolimata sellistest tarkadest me ikka viie viimase riigi seas.
19:27 24.11.2019
Kunnnn (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Internet on selline tore koht, kust iga inimene leiab oma veendumuste õigustamiseks "ekspertide" artikleid, isegi lameda maa kohta.
Teistele võin kinnitada, et ükski eestis müüdav uus conti, michelini ega goodyeari rehv ei ole hiinas tehtud.
23:58 24.11.2019
looder23
Re: rehvid sailun ja westlake
Ilus hülgemöla see artikkel. Kas tõesti seal välja toodud rehvide erinevus oli ainult hinnas? Mõned aastad tagasi oli autolehes suur suverehvide test. Kõikide rehvidega tehti algselt pidurdamise katse kuival ja märjal asfaldil. Need pikkused liideti ja valiti välja vist 12 paremat järgmisteks katseteks. Kui ma õigesti mäletan, siis parima ja kehvema rehvi kuiva asfalti peatumisteekondade vahe oli üle kahe autopikkuse. Märjal veel pikem. Kui nüüd võtta, et ühtede rehvidega pidurdamisel kiiruselt 90-0, jääb surm 10+ meetrit kaugemale, siis tekib küsimus, et kas neil rehvide erinevus oli ikka ainult hinnas? Sama küsimus tekib ka talverehvide kohta. Muide, selle testi pidurduskatse ei võitnud mitte kallis Premium rehv vaid hinnalt keskpärane hankook. Üldarvestuses jagas 2-5 kohta. Loomulikult ostsin ma hankookid, mitte kõige kallimad. Samuti jälgin ma talverehvide teste ning eks siis sõltub, mis alla lähevad. Tavaliselt kipuvad odavad hiinakad kõvaks minema paari aastaga, mida kalli rehvi puhul ei juhtu. Kunagi sai michelinid alla ja sõitsin ikka sigakaua ja pikalt. 6 või 7 hooaega. Siis kulusid ära. Praegu on all Sava naast ja praegune 3 hooaeg jääb viimaseks, sest kevadeks on otsas. Praegu umbes 6mm jääki. Seega, ainult hinnas asi pole.
10:27 25.11.2019
Samuti fänn (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Ostsin ühele autole hinna/näilise kvaliteedi suhte tõttu Nokianide asenduseks Hankooki naastud. Nüüd on juba mõlemal autol selle firma omad all!
11:05 25.11.2019
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
To kunnn.
Sa paistad kohe kõva kunn olema et tead kuidas keegi sõidab.Kui sa tahad 2x rohkem maksta,siis on see sinu valik.Igaüks sõidab sellega millega meeldib,ja sinu premiumrehv ei päästa ka kui keegi sõita ei oska ja pambusesse paneb.

Изменено 25.11.19 11:06.

13:09 25.11.2019
Püha Tõde GOOGLE-st (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Vaadake jah kõike GOOGLE-st:

"Google on oma otsialgoritme muutnud viisil, et need eelistavad suurettevõtteid väikestele. Suurima otsimootori haldaja on tänaseni väitnud, et midagi sellist nad mingil juhul ei tee. Samuti on Google edendanud suurte veebikeskkondade, nagu näiteks Amazon ja Facebook, nähtavust.
Google’i insenerid timmivad igapäevaselt algoritme, mis lisavad otsingutele järjest suuremal hulgal lisakihte. Nendeks lisakihtideks on näiteks isetäituvad otsinguvihjed (auto-complete suggestions), nõndanimetatud teadmistepaneelide kastid (otsingute kõrvale või alla ilmuvad seletustega kastid otsitava teema kohta), otsingute etteotsa lisatavad “esiletõstetud jupid” (featured snippets) ja valitud uudised."
22:53 02.12.2019
solksolk
Re: rehvid sailun ja westlake
Ma ei ole ka selle artikliga nõus, mismõttes on rehv sama hea?
Rehvitestid on väga ilmekalt näidanud, et premium rehvi eest tasub maksta.
Hankook on ka muuseas väga korralik firma, mida ma juba ammu austan ja mida võib osta, sealjuures ei ole Hankook sugugi nii odav ka, samas ei ole ka nii kallis.

See, kui odavad rehvid on populaarsed, ei tähenda, et nad sama head on.
Mis hulle pretensioone siin ikka tekkida saaks odavate rehvidega? Kuni ära ei lagune, seni pole ju suurt mingit pretensiooni esitada, kui just päris uisud pole.

Kehtib ikkagi põhimõte, niipalju, kui maksad, niipalju ka saad.
Paljude asjade puhul ma arvan teisiti, kuid rehvide pealt kokku ei hoia.

Alles oli Punase Sekundi saates väike rehvitest, mis näitas premium rehvi, heas valguses.

Изменено 2.12.19 22:53.

23:46 02.12.2019
Kärss
Re: rehvid sailun ja westlake
# Rehvitestid on väga ilmekalt näidanud, et premium rehvi eest tasub maksta.

Rehvitest on hea nii kaua, kuni leidub inimene, kes suudab seda mõttega lugeda ning sealt olulise välja noppida. Lõppnimekiri seevastu on koostatud keskmise inimese keskmise auto jaoks, kes sõidab ainult keskmiste teeoludega. Seetõttu on selle nimekirja järgi ostuotsuste tegemine ka keskmiselt tark ja ühtlasi ka keskmiselt loll soovitus.

Lihtsalt paar näidet:
- suvahiinakas ei võida kunagi rehvitesti, kuna need kipuvad olema lärmakad. Inimese jaoks, kes tarbib heliisolatsiooni omavaid autosid, ei oma see tähtust.
- maakas, kes sõidab enamuse talvest kiilasjääl, mõtleb sellele, kuidas teele jääda, mitte pidurdusmaa pikkusele, sest ta oma oludes sõidab nagunii kogu talve praktiliselt piduripedaali puutumata. Tallinna soolalagas sõites ei oma see samuti tähtsust, kui vähegi mõistlikku pikivahet hoida (ja sõita trajektooril ning kellaaegadel, kus seda on võimalik hoida).
- vähem kvaliteetne rehvisegu vananeb kiiremini. See on jällegi üks neist omadustest, mis pole oluline inimese jaoks, kes ühe hooajaga oma rehvid nagunii lõpuni sõidab või need enne järgmist talve nagunii maha müüb ja siis uued ostab. Tema jaoks ei oma tähtsust ka see, et 10 aasta pärast sama tootja rehvid kõik kiviks on muutunud ja on sõidukõlbmatud vaatamata legaalsusele seaduse ees.

Ma olen näinud igasuguseid erandeid ja eelistan samuti "premium" rehve. Aga teen hea meelega jälle erandi, kui see erand minu kasuks töötab. Rehviteste mõttega lugedes on neid erandeid tõepoolest lihtsam leida, aga millegipärast mitte pingerea esimesest otsast;)
01:07 08.12.2019
solksolk
Re: rehvid sailun ja westlake
Rehvitestides ei tule võit müraga, vaid ikka haakuvuses.
Rehvitestivõitjad haakuvad ikkagi oluliselt paremini, samuti tähendab märkimisväärselt lühem pidurdusmaa ka muidu paremat haakuvust.
Seda enam, et tehakse ka juhitavuse katsed jne.

Neid, kes rehvid ühe aastaga ära sõidavad on ilmselgelt vähe, olen nõus, et neile pole odavate rehvide kasutamine nii suur kaotus, aga endiselt saavad nad kehvema haakuvuse ikkagi, märkimisväärselt.
Enamik sõidab ikkagi ühtede rehvidega mitu aastat.


Minu jaoks on rehvi puhul number 1 tema haakuvus libedaga, eriti jääga, aga lumega peab ka hea olema.
Samuti tahan, et naelad püsiks hästi sees ja rehv säilitaks kaua oma omadused, sealjuures ei kuluks naelad nii kiirelt.
Ühtlasi sõidan ma talvel vähem, kui suvel ja nii võin ma korralikke premium naastrehve kasutada näiteks 7 aastat.

Ostes uurin alati tootmiskuupäeva, mis oleks sama aasta oma ja võimalusel ka uuem nädal.
Mistõttu ongi antud hetkel mul järgmine sügis rehvivalikus 3 rehvi,
Testivõitja Michelin X-ice North 4,
Hankook Winter I*Pike RS2 W429
ja Continental IceContact 3.
Eks ootan ära ka järgmise aasta talverehvi testi, kas see muudab valikut.
Minu üks suurimaid vaenlasi liikluses on must jää, mistõttu pean väga hea haakuvusega rehviga sõitma, mis ühtlasi ka säilitab oma omadusi hästi.
Õnneks käitub ka praegune auto libedaga väga hästi, mis teeb asjad kergemaks, raske madal auto ja muidu hästi teelseisev, pluss esivedu

Изменено 8.12.19 01:10.

20:33 11.12.2019
teemasid-on-administ raatoril (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
kui talverehvid lähevad alla oktoobri keskel, siis enamus aega sõidetakse soolamärjal asfaldil, millel põhjamaine talverehv on 80km/h tunnis oluliselt halv pidurdamisomadustelt; ka suunaomadustelt - vahemaad kuni kolmandiku pikemad.
Nüüd küsimus, kui inimene sõidab detsembrini õhtusel pimedal ajal maanteekiirustega, siis kas parem oleks all hoida rehve, millega saab jaanuarisulades (vanasti detsembrisula) ja märtsi teisel poolel sõita külavahel 70+ km/h või rehvidega, millega saab jalakäijaist ja põtradest mööda/kõrvale sõita (Raplamaal sõitis joodik naise surnuks stiilis uudised).?
23:57 11.12.2019
väike vend (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Mul on tagaveolisel sõiduautol Sailuni naelrehvid all olnud 3 talve. Ning kõlbavad küll, ainus erinevus, mida ma võrreldes nn traditsiooniliste rehvitootjate toodetega olen märganud, on see, et Sailuni rehvidel haardevõime kõigub sõltuvalt temperatuurist päris palju.

Rohkem kui 10 plusskraadi ja rehvid on ohtlikult libedad igal teekattel. Kuiva või märja asfaldi pidurdusmaa peab ohutuse nimel kahega korrutama, muidu on tagant otsasõit kerge tulema.

Temperatuuridel ca 3-4 kuni 9-10 kraadi on pidamine ennustatavalt libe, st kohalt minnes üle 3000 pöörde vajutades (v8) kaotavad rattad pidamise, samuti järsemates kurvides tekib mitte väga palju suurema kiirusega (+25km/h üle märgil oleva) alajuhitavus ja auto libiseb vastassuunavööndisse/teelt välja. Suverehviga püsiks auto rehvide kriginal veel oma sõiduvööndis.

Temperatuuridel alla 3 kraadi ja miinuskraadidel toimib rehv nagu normaalne talverehv, mitte midagi pole pidamisele ette heita ei lumes, jööl, ega kerge plussiga kuival või märjal.

Ühegi lääne talverehviga ma pole selliseid astmeid näinud. Rehvid peavad edukalt igal temperatuuril. Isegi lamellitud korea m+s tähistuseta mudarehv ei käitu nii
16:08 вчера
Berlingomees (незарегистрированный)
Re: rehvid sailun ja westlake
Looder23 kirjutas, et vaatab palju teste. Siin on natuke testimisest kirjutatud - https://autoblogi.ee/rehvitestide-tulemustest/
18:56 вчера
looder23
Re: rehvid sailun ja westlake
Ilus lohutus neile, kes vaatavad vaid lõppsummat ning saavad ainult kinnitust, et kõik rehvid on samad, ainult hinnavahe. Kui sa ei oska neid teste lugeda ja seda sa ei oska, sest ei suuda loetust aru saada.

Для работы форума Вы должны разрешить печенья (cookies).

ПРАВИЛА ФОРУМА

Обращаем внимание на то, что при использовании форума необходимо соблюдать ограничения на добавление Контента, приведенные в пункте 7 Условий использования. Для уточнения и дополнения таких ограничений Управляющий ввел следующие Дополнительные условия использования форума:

ОТВЕТЬТЕ НА СООБЩЕНИЕ

Имя
Тема 
Фото + добавить фото
Сообщение
Открой клавиатуру

Хочу получить ответы   на э-почту:
Контрольный код
Введите код с картинки. Зарегистрированные пользователи не должны это делать.